בתי ספר היום לא מתמודדים, מי שלא מסתדר שולחים אותו החוצה

שלום בידרמן No Comments on בתי ספר היום לא מתמודדים, מי שלא מסתדר שולחים אותו החוצה

"אם הנערים שמכונים כיום נוער נושר היו בפנימיות, הם היו גדלים אחרת. תעריף הפנימיות הוא מעליב, זה לא עונה על שום צורך, התעריף לא עודכן מאז 2007" • "הילדים הללו, הם לא ילדי פנימיות, הם ילדים של כולנו – ילדי ישראל ואנו מחוייבים להם"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר הפנים והמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, משולם נהרי, נשא דברים בכנס השנתי של הפורום הציבורי – כפרי הנוער והפנימיות בישראל שהתקיים היום. הוא התייחס לחשיבותן של הפנימיות בישראל בקידום הפן החינוכי, הטיפולי והערכי וכן למצוקה התקציבית המקשה על הפעלת הפנימיות.

"בתי ספר היום לא מתמודדים עם בעיות חינוך, מי שלא מסתדר שולחים אותו החוצה. אבל מי מקבל אותו? מי מטפל בו? הפנימיות בישראל הן אלו שיודעות לתת את המענה הנכון וראוי.

"הפנימיה הינה מעטפת חינוכית ערכית שמכינה את הילדים להתמודדות בחיים.

מצבן הפיזי של הפנימיות אינו מתאים לתקופה זו, יש לפעול לתוספת תקציבית משמעותית לצורך קידום וביסוס הפנימיות בישראל"

"אם הנערים שמכונים כיום נוער נושר, היו בפנימיות , הם היו גדלים אחרת. תעריף הפנימיות הוא מעליב, זה לא עונה על שום צורך, התעריף לא עודכן מאז 2007.

הילדים הללו, הם לא ילדי פנימיות, הם ילדים של כולנו , ילדי ישראל ואנו מחוייבים להם" אמר.

הוא הזכיר את פעילותו הברוכה של מנכ"ל משרד הרווחה, אליעזר יבלון שנפטר לפני מספר ימים: "יבלון היה איש אמת איש חסד אדם שראה בתפקידו שליחות אמיתית לפעול ולעזור בכל דבר ועניין, זכיתי לשיתוף פעולה מלא מצידו לקידום רווחתם של ילדי ישראל.



0 תגובות